Var visst inte så frisk

Då har man gjort klassikern. Varit riktigt nere för räkning några dagar och när man så mår lite bättre, ja då drar man på!
En liten ynka promenad, max 100 meter. Satt en stund i solen, väl påklädd så hunden fick storma av sig.
Sedan hem och plockade med lite tvätt. Så kom huvudvärken och nu är det sängläge igen.
Har dock bestämt mig för att masa mig bort till kontoret några timmar imorgon för att komma igång lite.

Känner mig som en förstoppad padda som bara ligger och ligger till ingen som helst nytta.
Kan trösta alla andra stackare som är livrädda för att få influensan att hostan är inte så farlig som den låter. Bara man tvättar och spritar händerna samt hostar i armvecket (inte knävecket), så är smittorisken väldigt liten.
Så spritflaskan får följa med till jobbet så mina medarbetare kan känna sig trygga.

Hade varit väldigt kul att dra med sig en vodka och en Fanta och ställa upp på bordet. Ja, läkaren sa att jag skulle sprita!

Mitt i allt elände så är jag någonstans så himla lycklig. Över att våren är här, det är ljusare, jag äskar min C och även hunden trots fällperiod. På lördag ska vi gå på 2-års kalas, barnbarnet Elvin fyller år. Jag älskar att shoppa till småungar - helst kläder!

Avslutar med en söt bild på trollungen. Han har på sig ett grodbadlakan - en sådan skulle varenda groda ha!



Nu ska jag rulla ner till soffan och titta på matlagningsprogram. Aktivitetsnivån är verkligen på topp...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: M

Söööt, som sin farmor.

Kjaaam

2012-03-06 @ 18:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback