Ut och resa

Som vanligt när jag ska ut och resa har den stora ångesten inför att packa infunnit sig.

Gör precis allting annat för att jag har så sabla svårt att fokusera på vad som ska med i väskan. Har till och med badat hunden (vilket i och för sig behövdes), lagat jättegod middag, målat om naglarna fast de gott kunde klarat sig några dygn till. Rensat avloppet i duschen, svept runt lite i kylskåpet med en trasa, bytt handdukar på toaletterna, tvättat några maskiner tvätt. Jag har fan gjort mer ikväll på några timmar än vad jag presterat på veckor!

Funderade till och med på att ge mig på tekniken och byta lösenord på min Gateway. Det är illa, mycket illa...

Men nu ska jag ta mig i dalen och sätta fart. Har en tid att passa imorgon för avfärd och ska hinna jobba några timmar på morgonen först - så nu jävlar!

Vart jag ska åka?



Till Ullared!!!!
Ska bo i stuga tillsammans med värsta barndomskompisen, syrran och hennes barndomskompis - som råkar vara syrra med min barndomskompis. Så nu får Morgan och Ola-Conny se upp!

Måste skriva färdigt inköpslistan. Har bestämt mig för att köpa gladpack så jag klarar mig till 75-års åldern. Grillfolie är också en grej som jag bara inte får glömma...
Hur ska jag få plats med min lååååånga inköpslista? Får nog lämna en bag-in-box hemma...

Adjö, nu måste jag verkligen börja packa inför mitt stora äventyr. Och om jag inte får tag i gladpack - är det okej om jag är packad och glad?

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback