Barnkalas

Första dagen på jag vet inte när som jag har målat mig och fixat till håret. Kände mig som en ny människa med väldigt glansiga ögon dock.

Har lyckats klara av barnkalaset hos barnbarnet och tror inte jag smittat ner någon. Försökte sköta min envisa hosta snyggt.

Här är han den lilla plutten framför sin tårta som moster har gjort. Föreställer Blixten, en av bilarna från Cars. Nu gäller det att uppdatera sig på dagens barnprogram...



Den här bilden kan jag av någon anledning inte rotera. Kan inte skylla på C eller bonusfarfar som vi kallar honom. Ni får helt enkelt vända till skärmen. Elvins moster gör jättefina barntårtor på beställning (även till vuxna), och vill man ha något speciellt till barnkalaset så är det bara att hojta till så förmedlar jag kontakten.

Nu är farmor trött och ska fördriva ännu en kväll i soffan. Det blir Melodifestivalen (ja, faktiskt) och min röst går till Ranelid och Sara Li. Gillar den här oranga mannen och hans sätt att bara vara - just sig själv.

Ha en skön lördag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback