Hello India

Japp, då var det äntligen dags för den lilla Indientrippen igen! Så skönt det ska bli och spänningen är på topp. Vädret ska tydligen bli helt underbart i södra Sverige imorgon så vi får väl se om vi kommer över bron eller inte.

Men allt ordnar sig, det största problemet är just nu min packångest. Jag gör allt möjligt annat än att just ta tag i min packning. Funderade till och med på att städa toaletterna först och då förstår ni säkert vilken ångest jag har.

Kläder är framdragna sedan flera dagar tillbaka, nu ska det bara beslutas vad som ska med och vad som ska stanna hemma. Just nu vill jag bara ösa ner allt i väskan men förstår att den platsen finns inte, för vi har inte chartrat ett eget plan.

Sedan ska beslut tas vilka skor som ska med (åtta par är vi uppe i nu men jag vet att kanske bara tre kommer att användas). Men, tänk om jag just vill ha dom skorna jag lämnade hemma?

Smycken! Halsband och ringen som jag inte använt på två år. Tänk om jag just vill ha den?

Fy fan vilka i-landsproblem.

Nu ska jag skärpa till mig och kasta mig rakt in i klädhögen och puh, kanske jag måste ta ett bloss först?

Ha det underbart här hemma och nu är det endast 5 månader kvar tills uteserveringarna öppnar igen!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback