Uppdaterat

Nu har jag bytt utseende på bloggen. Tryck på uppdatera knappen om något ser knasigare ut än vanligt.  Uppdateraknappen kan tex. vara några pilar som ligger i en cirkel eller någon annan konstig symbol. Teknikmonstret har talat.

Idag har de äntligen släppt namnet på den lilla prinsessan. Som jag har väntat...
Estelle. Min första tanke var (med risk för att bli avrättad i en giljotin), porrfilm. Sedan gick jag ett par timmar och kände mig skamsen över min tanke och funderade på hur i hela fridens namn jag kunde känna till en porrfilm?!

Vad skönt det var när jag till slut vågade släppa ut min tanke vid eftermiddagsfikat på jobbet och fick det tillrättalagt.
Emanuelle var filmen jag tänkte på! Tydligen någon form av mjukporrsvariant som till och med visats på TV för länge sedan. Något med Malena Ivarsson som hette "Fräcka fredag".
Jag är så lättad - kände mig som värsta snuskfian där ett tag!
Nog om kungahuset...

Javisst är en ny resa till Indien bokad. Tre veckor denna gången och kanske vi till och med får med oss några av alla våra fem barn. Det är helt okej eftersom man sällan eller aldrig ammar barn över 20 år. Åker annandag jul (planera inga inbrott, huset uthyrt till landstingsfolk=människor som arbetar på sjukhuset. Inlägget gjort med tanke på ev. retards), och är borta nästan hela januari. Kan det bli härligare än så?

Nu väntar en skön helg och imorgon är det hockey på programmet. HV-Modo och jag har plats i restaurangen!
Med jubileumshalsduken på ska jag se till att HV skräller till! Eftersom C:s favoritlag inte möter HV kan jag förvänta mig ett starkt stöd, men någon halsduk tar han inte på sig! Skitsamma, jag har ju hela natten på mig att tatuera in HV på hans rygg :-)

Ha en underbart trevlig helg och glöm inte rodelträningen (=ryggläge soffan).

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback