En duktig sjuk man

En supersjuk sambo, verkligen supersjuk i influensa. Aldrig sett honom så dålig men trots detta så gnäller han faktiskt inte. Är tacksam och snorig för det som serveras.

Godis glider alltid ner oavsett hur sjuk man är. Det hör liksom till med lite tröst i form av en sockerchock. Nu äter ju C bara mörk choklad och det betraktas ju som nyttigt! (Men kanske inte en kaka om dagen...). Sedan kan ju den mörka chokladen dölja lite gottigott under. Kan varmt rekommendera den med fransk nougatfyllning. Känns så himla nyttig!

Idag har våren gjort sig lite påmind och förutom det typiska "vinddraget" i denna staden, var det riktigt skönt. Nu hoppas jag att min motorcykel blir såld så jag på allvar kan börja titta på något annat kul att fara runt i under sommaren.

Om någon känner sig sugen så är det en superfin, svart Harley-Davidson Sportser 1200 kubik, custom. Årsmodell 2005 med bullerpaket och lite upphottad med nya fotpinnar, handtag och mörka lyktglas. Har gått knappa 300 mil och är i superfint skick. Servicebok finns såklart.
Lägg en kommentar vid intresse med kontaktuppgifter så hör jag av mig.

Nu dags för sängen och en ny bok!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback