Höstkänsla med elaka inslag

Idag är det verkligen höstväder. Jag har sovit bra hela natten men någon har dumpat John Blund stoff för jag gäspar snart käkarna ur led. Allt känns segt, går i ultrarapid och det skumma vädret ligger som en tung filt över en. Men jag är åtminstone glad och full av elakheter!
Den jävligaste tanten i stan är i farten:
- Tjocka människor som ger bantningsråd till andra tjocka människor - hallå, självkännedom är ett ord som finns på riktigt!
- Smala människor som tror dom är snygga just för att dom är smala...Hallå - ibland är det faktiskt bättre att ha en stor röv än ingen alls.
- Normalstora människor som är snygga och ändå gnäller över än det ena och än det andra - just för att omgivningen ska säga hur perfekta de är.
- Människor som "name-droppar" och vill framhäva att de känner gud och alla människor. Fan, så töntigt.
Japp, där fick man ur sig lite gött igen...
Ha en underbar eftermiddag, det ska jag! Tror jag drar en sväng till A6 och retar mig på lite folk och samlar stoff till mer elakheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback