Kanelbullens dag

Idag är det tydligen kanelbullens dag.
Inte en endaste har tagit mig på bullarna idag. Men nu är jag inte orolig för känner jag C rätt så har han laddat hela dagen för detta...
Hoppas han inte glömmer kanelen.
Idag har jag förövrigt känt vissa små tendenser till att vilja vara en elak liten jävla råtta.
Här kommer en liten jävlig lista från den jävligaste tanten i stan:
- Alla som i snigelfart går över övergångsställena. Okej, om man är gammal eller har andra besvär som rör ben och framkomlighet men i övrigt - knalla på för fan!
- Alla fula jävlar som springer runt och försöker se intellektuella ut. Vad är regeln? Ju fulare desto mer intellektuell eller?
- Lukta skit år 2011 i Sverige är inte acceptabelt. Transpererar man onormalt mycket så kan man ändå tvätta sig och använda deo. Ny svett i rena kläder luktar inte - så alla äckliga svettbulor - köp tvål och deo!
- Alla dessa barnbilder (grattis från farmor bla, bla, bla) i våra tidningar. Inse en sak - alla barn gör sig inte på bild och man får faktiskt tycka att en unge är ful, apful.
- Alla klär inte i blommiga tunikor - även om det är modernt. Vem fan vill se ut som en gigantisk sommaräng á la 1958?
Nej, nu får det räcka med jävligheter för idag. Fyller på med fler imorgon för jag har ett gäng på lager.
Ha en trevlig kväll bland bullarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback