Hundar och hundar

Bor i ett område med nästan lika många hundar som människor. Då min egen hund gärna vässar sig om hon får chansen så vill jag vara i rätt "mood" när jag passerar andra hundar och är jag inte det så behöver jag inte passera precis intill.

Då har vi idioterna som när deras hund tvärnitar och ställer sig och glor på min hund, ja då står dom kvar som ena jävla fåntrattar och glor!

Nu har jag tagit hunden på sista rundan både fredag- och lördagkväll och blivit utsatt för dessa knäppgökar och det retar mig så till den milda grad att jag funderar på att passera utan att ha koll på min egen hund och låta henne regera.
Om dom åtminstone har stannat för att dom ville prata med mig men nä då, står bara där och fånglor...

Ikväll regnar det dock och jag har inte mött en enda hund. Det har jag förstått, att alla hundar är inte vattentäta. Undrar just hur de rastas när regnet öser ner?

Bjuder här på en anna typ av "hund". Jag njuter och bara inväntade någon form av skandal! Även Juholt visar sig vara precis som Mona Sahlin - moderaternas bäste valarbetare! Keep on fucking up så sittande regering kan få en ärlig chans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback