Härliga söndag

Söndag och klockan är inte mer än halv åtta och jag vill gå och lägga mig!!!! Skön känsla för jag skiter faktiskt i att stryktvätten är enorm, att det ligger annan tvätt som ska sorteras och annat krafs jag kunde ägna tid åt.

Nä, jag går och lägger mig och läser bredvid C som har en kraschad rygg igen. Underbara söndag och underbara dagar när man bara unnar sig att vara...

Någonstans tror jag i min enfald att jag ska vakna innan klockan ringer imorgon bitti och känna mig så otroligt pigg att jag då hinner pilla runt lite med tvätten. Hahaha, vad jag är duktiig på att lura mig själv. Kommer att sova som en gris (hur sover dom egentligen?)

Magen står i fyra hörn och jag kan varmt rekommendera torsdagens räksoppa med hälsobröd från "Halv åtta hos mig". Receptet hittar ni på
www.recept.nu

Godnatt, nu ska jag njuta av min nya bok. Läste att Jo Nesbös böcker ska bli film och det väntar jag med spänning på.
Under tiden roar jag mig med en ny bekantskap inom deckargenren, Giorgio Faletti och titeln är "Jag dödar".
Inte kommit så långt ännu men den har helt klart potensial.
Mat och mord, det är mitt liv det!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback