Upp som en sol - ner som en pannkaka

När klockan är ca 07.00 och morgonpromenaden och duschen är avklarad känner jag mig i regel hyfsat pigg.
Framåt 08.00 så mår jag oftast väldigt bra och kan till och med vara trevlig mot mina arbetskamrater. Efter lunch börjar sedan det stora raset och framåt tvåtiden är jag så trött.
 
När klockan är sex på kvällen skulle jag lätt kunna gå och sova för natten. Ska det vara på detta viset?

Tack gode gud att jag har en tvåveckors semesterresa att se fram emot annars tror jag nästan att jag köpt mig ett rep (eller en bigpack sömntabletter).

Men vi kämpar på. C reparerar dörrkarmen efter hundafans framfart och jag ska slå in julklappar. My good, vad jag längtar till klockan tio och sängen...

Gäääsp....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback