Tomt i tanken

Ibland skulle jag vilja att någon slängde över mig en dunk bensin och tände på! Inte för att jag har en önskan om att brinna upp utan för att jag också behöver bränsle!

Jag fattar att alla människor inte har en motor i sig men för guds skull inse! Kör slut på soppan i bilen utan att tanka - den dör...Vem måste tanka? Du själv såklart! Ge fan i att fylla på olja och inse att motorn skär! Kolla oljan med jämna mellanrum för att undvika detta.

Jag är idag så trött på energistjuvar. Jag vet att alla människor inte är rustade för att stå på scenen utan en del trivs i publiken MEN ska du ta plats på scenen så måste du ge - av dig själv. Till hundra procent och inte sitta och gnälla när folk kräver lite action!

Min önskelista just nu:
- en enslig stuga vid havet
- öppen spis
- riktig toalett och dusch
- fungerande mobiltelefon ( när man får tuppjuck och vill ringa hem)
- hunden
- en dator
- rödvin
- parmesanost och chilinötter
- helskägg (kändes rätt skönt att önska i samband med övrigt)
- varm och go stickad tröja som inte kliar
- flanellpyjamas som inte skär in i röven
- ved

Godnatt, imorgon är en annan dag och imorgon vill jag med all säkerhet INTE ha helskägg.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback