Kulturella känslor

Var bara tvungen att sno denna från en vänninas FB. Så sant, så sant....
Annars funderar jag mest över hur fredagens invigning av vårt nya kulturhus i Jönköpings län, Spira ska avlöpa.
Vet inte om jag ska ta mina lila manschesterbrallor med min stickade väst i grytlappsteknik eller om jag helt enkelt kör på mina glasögon med orange bågar, fotriktiga skor och mina superdupermysiga raggsockor lite sexigt svällande över skokanten.
Undrar om det blir mycket liv sent på kvällen för då får jag nog sno ihop en insändare och gnälla lite.
Bor ju endast ett stenkast från Kulturens blivande Mecka och min nattsömn är viktig, särskilt nu när jag börjar uppnå den mogna åldern.
Allvarligt talat, det ska bli trevligt! Ska boka in några trevliga arrangemang och bli lite mer knullturell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback