Julen är här

Nu är jag klar med julpyntet och kan gå loss på glöggen och släppa fram julstämningen i mig. Det enda som återstår är en riktigt vidrig plastgranslinga med lyse runt ytterdörren (C:s uppgift), sedan är det faktiskt färdigt!
Detta har aldrig förr hänt i världshistorien (åtminstone inte i min) och jag är så stolt över min planering. Nu ska jag hänge mig åt listor med julklappar till mina nära och kära, planering av julbord (knytkalas med familjen) och mera glögg.

Delar med mig av länken till en av mina favoritjullåtar. Slår Carola med hästlängder...

http://www.youtube.com/watch?v=nMcEuS2-CuY&ob=av2e

Nu ska jag skriva julklappslistor. Själv önskar jag mig bara en sak i jul, förutom det vanliga att alla ska vara friska, älska varandra, fred på jorden, bla, bla, bla.
Jag vill ha en zynthesizer med hörlurar så C slipper höra mig innan jag har spelat upp mig till toppform.

God jul, nu är glöggen klar!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback