Ännu en helg till ända...

Ännu en svinkort helg till ända. Varför måste lördag och söndag gå så himla fort? Det är ju så trevliga dagar och jag hinner faktiskt inte med att både vara aktiv och slappa. Därför blir det oftast det sista - slappa...

I eftermiddag har jag sovit Törnrosas sömn i soffan efter en god middag (som jag lagade själv = duktighetspoäng).
Sett en bra men väldigt jobbig film och packat upp nattgrejerna då vi sovit i Värnamo hos lilla mamma. Nu ska jag duscha och hoppa i min flanellpyjamas som skär in i arslet och försöka hålla mig vaken en stund till. Tänkte försöka känna mig lite mysig i pyjamas och en kopp the.

Veckan som kommer SKA bli bra, jag SKA komma iväg till gymmet och jag SKA inte stressa. Tänka positiva tankar, ta hand om mig själv och gå långa promenader med hunden.

Ha en skön söndagkväll!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback