Beach 2011 slutspurten

Ja, då är det bara ynka tre veckor kvar på Beach 2011. Men jag tänker minsann fortsätta och har delmål framöver.
Se www.nutidningen.nu/beach2011

Nu ska jag traska minst 15000 steg per dag och det innebär att "snooze" knappen nu är "forbidden area" när klockan ringer 06.00.
Ska jag få ihop stegen räcker det inte med ynka 3500 steg på morgonen utan nu måste jag upp i det dubbla.

Nästa torsdag har PT:n utmanat oss och då ska vi köra en timmes "boatcamp" inför allmänheten. Känns sådär men det är bara att gilla läget. Har man stoppat in huvudet i grillen så blir man lite svetter och svedder...

Helgen har varit bra och trots att det varit lite fest (sönerna på besök), så har jag gått lite grann iallafall. Försöker varje dag få till någon form av träning och allt åker faktiskt inte in i munnen längre. Jag äter gott och jag dricker gott men väljer kanske att äta efterrätt eller lite godis. Inte både ock som förut. Små steg som jag vet i långa loppet kommer att löna sig. Det går långsamt och kilona rasar definitivt inte men så ska det bli ett hållbart resultat också.

Jag är verklligen superkass på att lägga in bilder och jag ska bättra mig. Har verkligen hittat lite guldkorn här i Jönet som känns riktigt bra. Trivs fortfarande kalas och lite vardag börjar smyga sig in. Skönt att kunna traska hem på lunchen och ta en "power-nap" och skönt att inte behöva sitta i bilen 40 minuter på kvällen.

Vill också göra alla uppmärksamma på att det är SM i Bruks & IPO på High Chaparral den 19-21/8. Då finns det möjlighet att inte bara njuta av duktiga hundar, shoppa hundprylar utan även delta själv om man nu har något man vill sälja. Att annonsera i tävlingskatalogen är också ett bra tips då besökarna kommer från hela norden!

Kolla in www.sbk-sm.se

Nu ska jag duscha och lägga mig i sofan och köra rodel...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback