Äntligen en bra film

Är så glad att min vän ringde på förmiddagen och ville ha med mig och C på bio. Fast man är jättetrött så är det verkligen uppfriskande och berikande med en bra biofilm. Att jag sedan tryckte i mig en påse Polly får ses som ett litet avsteg från min annars så sockerfria kost. Ja, i ärlighetens namn så tryckte jag inte i mig påsen, den slank ner så fint...(inte själva påsen utan innehållet).

Gå och se filmen "Hur många lingon finns det i världen" om ni vill njuta av en härlig film. En varm, fin, kärleksfull och fantastiskt rolig film med gänget från Glada Hudiks teatern. Man blir glad och varm i hela kroppen och det är så skönt när en film berör en på ett sådant sätt. 

Skönt att få upprättelse efter "Svinalängorna" eller Pinalängorna som jag döpte om den till. Känslan man hade i kroppen när man lämnade den filmen var allt annat än behaglig.

Så, pinna iväg och se filmen och bli sådär härligt varma i hjärtat!

Godnatt och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback