Skitdag

Idag är det en piss-off dag. Jag hatar att alla dygnets vakna timmar är så satans uppbokade.
Allra högst på min önskelista står nu en städerska. Och här pratar vi inte svart arbetskraft (ja, det är klart att hon eller han får vara svart), men jag vill faktiskt betala vitt.

Det gör att jag känner mig hederlig och med tanke på att hälften går bort i RUT avdrag så tycker jag man ska göra det. Så det så!

Kunde jag sedan hitta någon som kunde ta hand om allt snor som hela tiden bildas i min svullna näsa så skulle det också vara värt några kronor. Ja och när vi ändå håller på kanske det finns någon som kunde träna bort mina extrakilon?

Som sagt, detta var en riktig rövhålsdag och förmodligen blir det en bättre dag imorgon. Fast snoret är nog kvar.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback