Trött och lycklig

En intensiv helg till ända med studentuppvaktningar i fredags och vår egen inflyttningsfest i lördags.
Blev precis som vi ville, trångt med en massa underbara människor som bjuder på sig själva och gör så att det verkligen blev en helt underbart rolig fest. Våra härliga ungar var även de med och det är en skön känsla att vi kan umgås och ha så roligt ihop. Vi är trötta men lyckliga och idag har jag inte varit vaken många minuter under eftermiddagen.
Som tur är blir C alltid rastlös dagen efter kvällen före så han har röjt och fixat och donat och jag har legat i soffan och kört rodel.

Med andra ord kompletterar vi varandra bra!

Idag är jag tacksam och ödmjuk över att just vi har så många härliga människor i vår närhet som skänker oss så mycket glädje! 
Nu ska jag somna om igen och förhoppningsvis lyckas sparka mig sjölv ur sängen imorgonbitti för en promenad även om den håriga prylen är på pensionat.

Sov gott och tack till alla som läser denna blogg och som var med igår.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback