Snart...

Snart midsommar och de behöver man inte titta i almanackan för att fatta. Räcker att vara ute och njuta av ömsom 22 grader varmt, 11 grader, regn och lite snålblåst på det. Lite småpanik över semestervädret men det får bli som det blir.
Finns ju alltid en möjlighet att ta Finax lån och resa jorden runt - eller inte...

Jag längtar så efter att få vakna utav mig själv och inte väckarklockan. Att kunna se en film som slutar sent utan att känna pressen att man måste i säng för att orka upp. I morse fick jag en tanke att jag skulle ta mina första semesterdagar till att storstäda men som tur är gick den känslan över. Blev rädd för mig själv där en stund.

Nu gäller det att härda ut i en dryg vecka till sedan. Ska försöka göra färdigt så mycket jag kan till SM:et också så inte semestern ska behöva tas till detta. Nu är det sista gången jag kör ett sådant här stort projekt ideellt. Mina dagar som obetald insats är sedan över. Hur många gånger har jag sagt det då? Sedan sitter jag där igen bara för att det är så kul att fixa event och man känner sig såååå duktig när man ställer upp!

Jag älskar verkligen hundar och vill att denna sport ska attrahera ungdomar och vuxna så att vi fortsätter att ha en hög standard på våra hundar med mångsidiga utbildningar och möjligheter att få tävla för den som önskar det.
Ska det fortgå måste dom här arrangemangen attrahera en stor publik och det ska vara en folkfest av stora mått!

Nu ska jag ta och njuta av solen som för tillfället lyser och kanske det slinker ner ett litet eller stort glas smorig Rosé.

Ha en underbar kväll!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback