Här bor vi!



Visst är det supergulligt?

Ett gäng tuffa killar gick förbi när jag satt på balkongen och då hör jag hur en av dom säger: Vem bor där? (Då ska tilläggas att ingen har bott här sedan 2004). Då svarar en av hans tuffa kompisar hur självklart som helst: -Det gör Pippi!
Det tyckte jag var gulligt och högst oväntat.

Idag på själva nationaldagen har vi firat med att åka till Gränna och käka fisk. Sedan tog vi båten över till Visingsö och där var det hantverks- och matmässa. Och självklart hittade lilla jag prylar att handla...
För att komma över kontanter fick vi hyra varsin cykel och trampa runt på ö-helvetet och leta efter matbutiken. Där kunde vi få ut lite cash. En mycket trevlig dag med kanonväder, till och med i hetaste laget. Jag tackar gud för att det blåser som fan i Jönet med omnejd.

Nu känner jag mig skitduktig som har lagt ut en bild. Det kommer flera, måste ju visa hur fantastiskt vackert det är runtomkring i kommunen också. Det kommer mera...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback