Bäst i test

Går något bättre idag, har iallafall ringt några samtal på min "måste ringa lista". Ett litet SM går av stapeln i augusti och det är hög tid att få de sista pusselbitarna på plats. Visst, jag jobbar bäst under press men själva uppstartsfasen är väldigt jobbig.

Har iallafall gått runt Rocksjön med hunden och till och med tagit några fina bilder. Men sedan kunde jag inte ladda upp dem för hårddisken är full. Och hur fan tömmer man den och vad vågar man ta bort? Hoppas min datakunniga vännina dyker upp snart så hon kan hjälpa mig i dataträsket.

Solen lyser med sin frånvaro men det är iallafall inte kallt. Som tur är finns det brun utan sol och jag har nu testat mig igenom hela ICA Maxi:s sortiment. Bäst utav alla är Hawaiian Tropics brun utan sol. Luktar inte illa, lite kletig men det blir en fin brun ton som håller sig skapligt. I nian kör jag Niveas och visst blir man brun men lite mer som en brunbränd prickig (flammig) korv. Den fejkade brännan får tonas ned med lite brunkräm...
Ja, har man inte att göra så finns det många sätt att skapa sig lite extra sysslor.

NU ska jag ta tag i denna dagen och få lite gjort! Tänker på ett uttryck som hjälpt mig många gånger:
MOVE YOUR ASS AND THE REST WILL FOLLOW!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback