Nu bär det av...

...till Egypten. Kvar är bara att packa ner hajfenorna i gummi...

Ska bli underbart skönt och precis som vanligt har jag inte lyckats gå ner ett endaste gram...
Varje gång jag beställer en resa så är jag så motiverad och säker på att denna gången, ja denna gången, ska jag inte spränga resåren i bikinibrallorna - och varje gång så står jag där, rund och trind med alldeles otroligt små bikinibrallor...

Snacka om att ha ett livsprojekt...

Skönt iallafall att få mobiltelefonfritt en vecka och bara få vara en latmask. Längtar till flygplatsen, ölen och den lille Gammeldansken som liksom hör till utresan. Landar imorgon runt lunch, med tio minuters transfer från flygplatsen, vilket borde innebära att imorgon vid denna tiden kan näsan vara uppbränd, magen i uppror samt en liten Gin & Tonic kan stå serverad på uteplatsen.

Ha en underbar vecka i Svedala. Jag kommer inte att använda långkalsonger denna veckan iallafall....

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback