Här finns det grejer...

Har varit i huset idag och inhandlat de sista grejerna till badrum och toalett. En tur till Mio möbler såklart och inhandlat ett skitsnyggt barbord till köket. Hur detta äventyr kunde ta en halv dag vet i fan, men det gjorde det och det var svettigt...

Alla som känner mig vet vad som kan hända när jag shoppar loss och jag tackar gud för att Mio har en toalett. Oh mama, det kunde gått riktigt illa idag...

Nu har jag fattat att det är allvar - jag ska flytta! Även C har fattat och nu måste vi börja göra oss av med grejer.
Det som finns på listan om någon har behov är följande:

- Frysskåp UPO, 155 cm högt, vitt. Obetydligt använt, stått i källaren - oanvänt.
- Piano svart med läcker pianopall. Fullt fungerande, äldre hög modell i blanksvart.
- Hyllor i krom (finns i min hall idag våning 2). Lämpligt för att hänga kläder, stapla tröjor, skor och stövlar.
- MC ställ i svart och orange. Passande ungdom i 14-16 års ålder. Med ryggplatta, armbågsskydd, knäskydd.
  Eftersom den yngsta sonen är så otroligt intresserad av MC semester har stället varit i Lysekil - en gång!!      
- En stor gasolgrill med stekplatta och grill. Fyra brännare.
- En stor terassvärmare, som drivs med gasol.
- Utemöbler bestående av ett nytt bord i mörkt trä med silverben, fyra ställbara stolar med mörkgrå dynor.
- En stor dynbox i plast.
- Soffbord, vit blank skiva/kromade ben. Elipsformat.
- Soffbord, vitt med kromade ben. Diameter 80 cm.
- Matbord, vitt med kromade ben. Elipsformat. 160x120 cm.
- TV bänk vit, 150x60 cm.
- Furubyrå, höjd 124, bredd 90, djup 50 cm. 4 stora + 2 små lådor.
- Garderob trä/nät. 190x100x54 cm.
- Garderob 2 st högblank vit. Höjd 235, bredd 50, djup 60 cm.
- Matsalgrupp. 8 vita högblanka stolar med hög rygg + glasbord.
- Kolgrill klot, svart.
- Damcykel, multifärgad.
- Kassaskåp Hardak, 60x60x60 cm.

Är någon intresserad, lägg en kommentar här på bloggen med e-mailadress alternativt telefonnummer så hör jag av mig.

Kram kram
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback