Mat fast bak och fram...

Brukar när jag har möjlighet försöka se "Halv åtta hos mig" som går på 4:an just klockan halv åtta. (Så otippat med tanke på namnet...). Inte minst för Helge Skogs underbara kommentarer. Denna veckan är det "Regnbågsvecka", med andra ord homosexuella som kör matrace med varandra. Undrar bara i mitt stilla sinne - vad blir nästa djärva steg?
Snacka om att dela in människor i olika kategorier. Skulle bögare laga mat på något annat sätt? Bakar dom mycket?
Eller vispar dom annorlunda i bunken?

Hursomhelst måste ni kolla bruden som lagade i måndags. Vilken meny...Att lyckas få ihop 10 poäng totalt är verkligen nästan helt omöjligt. Synd om henne faktiskt. Inte bara för att hon var en hyperstressad flata på rullskridskor utan hur man kan tro att några dadlar med bacon och tandpetare kan anses som en förrätt?

Den äldre mannen (troligtvis bög - oh yeah) med ärrat face (skottskadad) som hela tiden sitter och slickar sig om munnen är ett trevligt inslag. Oavsett vad han har för meny tänker jag aldrig laga den maten. Varför är man tvungen att hela tiden gå till ytterligheter för att hitta nya vinklar på saker och ting?

Vad blir nästa steg? Ska det bli en matvecka i Pajala för alla brännvinsluktande ungkarlar? Eller en vecka med alla som använder dildo? Pedofilveckan?

Här pratas det så mycket om att vi alla är lika, bla, bla, bla...Varför gör man en sådan här grej?
Säger det igen, förnedrings-TV:n är här för att stanna. Och vi tittar, och tittar och tittar...

Jösses, idag hann jag inte titta och jag jag gråter inte för det.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback