Ljuvliga fredag

Fredag, ljuvliga fredag! Avslutade dagen med en finfin förfrågan som jag hoppas få svar på redan under måndagen. Sånt gillar vi!

Imorgon kan göteborgarna huka sig för då är partypinglorna tebaka...
Ska bli riktigt roligt förutom den vanliga visan: Garderoben...
Vad kommer jag i, vad kommer jag inte i? Vad måste jag stryka, vad kan jag skita i att stryka?
Det är tuffa beslut och går med all säkerhet under kategorin "i-landsproblem".

När man till och med känner sig som en muffins i en trikåkjol, ja då är det fan i mig illa. Men snart mina vänner kommer jag att delta i något spännande som gör att jag är så illa tvungen att skärpa till mig. Nu vet jag ju att jag är frisk rent fysiskt alltså, så nu finns det inget som jag kan skylla på. Mer info kommer, jag lovar. En grej som även ni kan hänga på för det passar tjock som smal men helst vill jag inte att några fula deltar.

Nu önskar jag er alla en trevlig helg. Ska laga en god middag med C och försöka hålla mig vaken till åtta åtminstone...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback