Imorgon är en annan dag

Undrar om inte mamma ändå tappade mig på huvudet som barn? Hur fasen kan man bara komma på idén med att banta officiellt? Imorgon går startskottet för "Beach 2011". Ska pågå fram till midsommar och jag ska gå ner 10 kg.
Följ min och mina två kollegors kamp på
www.nutidningen.nu

Imorgon är det artikel i Jönköping NU (kan läsas på nätet) och sedan ska min resa kunna följas på hemsidan.
Varför gör man något sådant? Tja...Why not?

Alltid kan det inspirera någon annan människa att försöka. Tillfredställa mitt eget ego som "klassens clown". Underhålla alla människor som älskar att frossa i andra människors liv. Skapa lite allmän trivsel och otrivsel. Sist men inte minst - tänk så himla kul det kan bli!

Ser fram emot kommentarer på hemsidan. Tips, råd och gärna andra människors inlägg om sin väg mot att nå ett uppsatt mål, som förhoppningsvis ska leda till något bättre.

Fast, det är klart. Pirrigt är det och en press som heter duga.
Nu finns det ingen återvändo, tidningen är på tryckeriet och jag är startklar!

Hej och hå, nu kör vi!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback