Ändan

Nu när jag ändå är inne på kategorin I-landsproblem så har jag en stor fundering.

Vad är mest pinsamt?
A) En kille som köper tamponger på närmaste matvaruaffär?
B) En tjej som köper Alco:s Anal på ett Apotek?

Utan tvekan svarar jag B på den frågan.

Kommer utan större problem ihåg när jag tvingades köpa Xyloproct till hunden som hade lite ändtarmsbesvär. Hur jag stod där med hettande röda kinder och ville skrika ut i hela Apoteket: -Det är till min hund!

Så ber mig en vän, när jag ändå ska till Apoteket och handla nässpray att köpa Alco:s Anal till honom!!!!
Tror inte det...

Har ju för fan precis lärt mig att handla skithuspapper på dagtid! Förr när det var lite skralare i kassan med två tonåringar hemma brukade jag åka till ICA på söndagar, så sent som möjligt med mina rabattkuponger på skithuspappersbalar. För att ingen skulle se mig! Hur larvigt är inte det? Alla går på muggen och gör nummer två. Men ändå tycker jag och många med mig att det är så pinsamt!

Hur många går på muggen på sitt jobb och med glädje sitter där och krämar? Inte så många jag känner. De som gör det utan problem är uteslutande män.

Så att tillsammans med lite nässpray köpa Alco:s Anal, det gör iallafall inte jag.

The änd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback