Tasteless

Idag har jag varit på Ö & B. Både priceless och taste-less om jag får säga vad jag verkligen tycker. En vidrig upplevelse i en jävligt konstig affär. Både kunder och personal hade platsat i filmen "Den sista färden" utan att provfilma. Här pratar vi foppatoffel i kubik. Fanns mycket grejer jag egentligen velat köpa men hela butiken andades så mycket "smaklös""så det gick inte.

I första kassan jag hamnade i satt det en kille men som visade sig vara en tjej! Såg ut som en kille, med mustasch, men med bröst och tjejröst. Jättetrevlig men förmedlade något som kändes fel och konstigt. Fick fråga efter trådkorgarna som jag var där för att köpa. De var inte på annonstorg 1 utan på annonstorg 2. Härligt, då fick jag en dos till. Hamnar efter detta hos en annan kassörska eller kassör då jag inte riktigt vet vad den första tillhörde för kön.
Den andre hette iallafall Janet och såg ut som en välstekt råbiff. Många mil en Cheva Impala - inte i.

Jättetrevlig även hon MEN det hjälper inte! Vilken skum känsla den affären gav mig. Att snubben bakom hade polisonger som bandyklubbor gjorde inte saken bättre. Att Janet tilltalade kunden framför mig med förnamn (han köpte förövrigt burkravioli), fick mig att känna mig ännu mer illa till mods. Tomas som han tydligen hette hade en mycket suspekt framtoning och alla hästar var nog inte i hans stall. Inte heller tror jag att hissen gick ända upp, eller att alla indianer var med i kanoten...
Jag tror faktiskt att Tomas var helt ensam i hjärnan och det kändes inte bra...

Jag förstår varför det heter Ö & B = överskottsbolaget. Väldigt konstig affär och tyvärr så går den fetbort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback