Taggar ner...

Att jag aldrig kan lära mig! Den siste idioten är inte född!!! Varför blir jag då så förvånad och satans ilsken när jag åter igen råkar ut för en idiot (som inte på långa vägar är den sistfödde)?

Håller i sponsring och i min värld så innebär sponsring att man mot en summa pengar eller insats på något annat vis erhåller plats för egen marknadsföring. När man förklarat detta för ett pucko ungefär tretton gånger och idioten fortfarande tror att sponsring innebär att hon ska erhålla plats för egen marknadsföring men inte behöva betala för det!

Den dagen jag träffar på en så kallad "marknadsknalle" som är trevlig, betalar för sig och erkänner att den faktiskt tjänar pengar på att just vara en "marknadsknalle" - ja, då ska jag äta min egen skit!

Så, nu taggar vi ner och tänker på något trevligt som till exempel att jag hämtat min nya bil idag!
Får nycklarna till vårt hus imorgon och kan således börja flytta in.

Ska försöka få till några trevliga bilder på objekten men inte idag för nu ska jag packa!!!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback