Shoppat loss

Kundbesök i shoppinggalleria fullproppad med nya höstkläder och skor. Värdelöst - det var resterna av den lönen det...

Det är ändå härligt att se vad som bärs hem i kassarna. Svart, brunt och grått. Jag är allt en liten muntergök jag!
Lite kontroll hade jag dock över situationen då det nästan blev ett par likadana kängor i brunt som redan finns i garderoben och det är jag stolt över. Jag hade karaktär. Första och sista gången i år troligen, men icke desto mindre ska man ju glädjas över detta sällsynta drag som tydligen fanns i denna kropp.

Kan rekommendera Scorett, och Lindex som jag tycker har tagit sig rejält och har riktigt snygga paltor emmellanåt.
Apotekets höstkollektion kan jag däremot inte uttala mig om för jag tror inte de har någon.

Nu ska jag byta om till något mörk och dystert (från något mörkt och dystert) och faktiskt ge mig ut i skogen och promenera med min hund och kanske dyker det upp någon liten kantarell.

Ha en fin kväll!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback