Egoistisk apa

Vad tycker jag är tråkigt just idag?
- Gå på toaletten. Nummer två är värst för det tar längst tid. Helt bortkastad meningslös tid att sitta på holken och glo.
- Sova. Så många timmar, helt overksam. C säger att jag inte alls är overksam, både snarkar och fiser. Klart som fan att han ljuger - fina flickor fiser inte...
- Se på TV, kvällsrutiner. Jag vill inte fastna i TV-soffan träsket och jag vill inte göra samma saker varje kväll. Önskar jag hade gummimask så jag slapp sminka av mig. Det där med att borsta tänderna kommer förmodligen att lösa sig på sikt. Man lägger ut dem i ett glas med CoregaTabs.

Vad tycker jag är roligt idag?
- Göra många fina affärer med nöjda kunder.
- Se mina säljare må bra och gå för full maskin.
- Dricka vin.

Jag är en egoistisk liten apa som just nu bara vill glassa runt i medvind och smutta på ett glas vin (åtminstone ett i taget).

Det var denna dagen, hoppas jag får många likadana!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback