Börjar mattas av

Är fortfarande såld på Anders Wall men visst börjar det dala...
Han har faktiskt inte ringt! Jag tror inte att frun uppskattade att vi dansade lite (ja, inget yvigt utan mer lite klapp i händerna på pensionärsvis) och nu har hon säkert konfiskerat hans mobiltelefon, den skatan.

Känns ändå tryggt att veta att den dagen när jag är gammal kommer det att finnas gamla män som är attraktiva. Visst, dom är inte många men det har ju sina naturliga orsaker. Män dör ju i regel tidigare än kvinnor och vad ska man dra för slutsats av det? Använd tampong som man! Det är den enda skillnaden jag kommer på just idag. Tänkte på nattkräm, men inte ens make-up och ansiktsprodukter får vi kvinnor ha för oss själva längre. Idag är man inte bög för att man använder ansiktskräm som man, eller tar sig en peelingkräm då och då.

Jag tror att Wall har gjort slut med mig kort sagt och jag tänker inte lägga mig i en nopprig flanellpyjamas och dricka vin och tröstäta för det. Nej, nu får C rycka in igen och det känns bra för jag ser att han har goda förutsättningar att bli en Wall när han är 79 år. Fasen så bra det kan bli iallafall. Nu fattar jag äntligen ordet "back-up".

Ha en god kväll, det tänker jag ha!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback