Bananflugor - varför finns ni?

Jag håller på att bli tokig....
Dessa satans förbannade bananflugor!!!! Dom driver ju med mig dom små jävlarna. Snabba som bara den och jag är helt säker efter noggranna studier att de har vidvinkelsyn. Att de har bra smak gällande vin visste jag ju redan.

Men inte ens när jag snålar in på vinet så försvinner dom! Det finns inte en enda frukt eller grönsak i köket, definitivt ingen fuktig blomjord i hela huset eftersom jag glömmer att vattna, men lika förbannat är dom bara där och jävlas!!!

Hittade en hemsida och om någon vänlig själ känner sig manad att prova så delge mig gärna resultatet. Själv har jag inköpsstopp efter diverse inköp den senaste veckan av "most important stuff".

En Toby (ångstrykgrej som jag köpt från TV-shop)
Ett par coola gummistövlar som tål ner till -20 grader i rödrutigt med röda skaft 

Sov gott!


http://www.bananflugefallan.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback