Åhhhhh

Otrolig träningvärk i bakdelen. Kul kan man tro, men det beror på att jag sitter så jävla mycket. Känns som om ändan är typ två meter bred...

Imorgon ska jag placera mig i baksätet, en tegelsten på gaspedalen och stå upp och köra. Vidare ska jag höja mitt skrivbord till max så jag får stå på tårna för att kunna jobba. Om jag nu hade lidit av en abnorm armsvett kunde det ju ha varit bra även i syftet att torka till armhålorna lite, men se svettas gör jag sällan...

Just nu skulle jag vilja vara kyrkogårdsvaktmästare och inte behöva lyssna på en massa konstigt folk som inte är döda, men väldigt dödskonstiga. Tänk om en del kunde vinkla upp lite och se utanför sin egen lilla värld, så mycket bättre allt kunde vara. Trångsynta hamnar också på kyrkogården en dag och det är klart, att om jag nu var kyrkogårdsvaktmästare så skulle jag minsann ruffsa till lite extra där...

Nu är jag trött, så trött. Har haft en intensiv dag med alldeles för mycket på alldeles för lite tid.
God natt och sov gott. Dröm sköna drömmar och vakna pigga och fräscha till en ny dag med nya underbara människor som suuuuuger...

Gääääääääääääääääsp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback