P. Floyd

Mycket har hänt. För alla som gillar Pink Floyd och har insett att det är lite svårt att se dem igen live, (naturligt frånfall=död=) finns det ändå hopp. P.Floyd från Dalarna gjorde en underbar konsert i Växjö i torsdags. Försöker inte alls att efterlikna originalet men musiken är där. I en tappning som är väl värd att beundra.

Kul att träffa äldsta grabben (som bor i Växjö) och särskilt kul att lämna hunden där...
Med tanke på att tjejen som grabben är ihop med gillar att städa. Hunden fäller och började löpa. Ja, det visste jag redan på morgonen men ibland får man som sagt hålla igen...
För lilla mamsen skulle till Linköping i helgen och kolla hockey. Men han löste det bra, tjejen fick städa och han fick en heldag i skogen med hunden som han gillar. Min son är lite "Ramobo light", gillar skog, ta med sig storkniven, tälja sig en egen korv och vara lite "wild and crazy". Han är ju ändå mitt kött och blod.

Kreativ är han också då har gjort en egen liten "hundbinda" i form av ett par kalsonger där han klippt hål för svansen, laddat med trosskydd och sedan fått ihop hela anläggningen med en stor påsklämma från Lindéns International.
Jag tror att det blir svårt, mycket svårt, att få honom som hundvakt igen...

Skönt ändå som förälder att få börja bli lite stökig. Jag tror det kallas "pay back".
Jag gillar det och ser för första gången fram emot att bli farmor. Tänk vad mycket jag kan åstadkomma....

Nu, dags att titta på stryktvätten och inse att den såg inte ett skit roligare ut ikväll!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback