Härliga födelsedagar

Gud vad roligt det är med stora barn! En hel helg i Helsingborg med våra två "barnkullar" och respektive där sådan finns, (presenterad).
Vi har haft superkul och det känns fantastiskt kul när man kan umgås och alla verkligen vill ha kul! Vädret helt perfekt på lördagen för en tripp till Danmark. Uteservering, god mat och dryck, många skratt. Födelsedagsbarnet är supernöjd och idag är det min tur att vara födelsedagsbarn.

Uppvaktad med en god middag (C:s underbara grillade oxfilé med tillbehör) och ett gott glas rött (ja, två blev det kanske).
Såg till att komma ifrån jobbet i tid så jag hann utmana ödet och vara lite i skogen med hunden innan. Älgjakten började idag och det är så himla skoj att leka älg just de första dagarna. Spänningen på topp och den egentillverkade mössan med älghorn är så snygg. Jag har kryssat duktigt bland snåren och inte lyckats få ett endaste skott. Nåväl, kvällen är inte slut så något skott kan det bli...

Vädret är helt underbart nu även om det var riktigt kallt i morse. Höstdagar som denna med sol och hög klar luft är helt obetalbara. Slår varendaste sommardag med älglängder, (tycker jag då va).

Ha en fin vecka och hoppas att vädret håller i sig och passa på att njut även om höstdepressionen kan ligga som ett litet frö och gro.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback