GI - igen...

Nu har jag klarat 3 GI-dagar och jag är redan trött på sallad. Men jag ska minsann härda ut! Motivationen är på topp!

Jag vill också bli en "skinny bitch" dock utan att behöva åka till Anna Anka i Hollywood och bli förnedrad. Om jag hade legat med Paul Anka så skulle jag haft en väldigt låg profil. Hade jag som grädde på moset även lyckats bli på burken med honom hade min profil varit ännu lägre...

Men på något sätt tycker jag ändå hon är lite kaxig. Hon säger rakt ut vad många skulle vilja säga och skäms inte över sig själv och vad hon står för. Det där med Paul Anka kanske glöms bort vad det lider...
En halväcklig gubbe, troligtvis med väldigt lösa skinkor (vanligt gubbfenomen) och alldeles för kort.

Nej, tacka vet jag C som än så länge har röva i trim!
Han GI:ar också och är duktig på att peppa och se till att rätt mat slinker ner i lilla magen.

Nu ska jag äta lite kräftor och slafsa runt en stund!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback