En sagolik månad

Detta var sannerligen en sagolik månad. En sak är väl om man köpt något i klädväg, något gott att äta eller dricka, något mysigt till hemmet eller kanske en fin present till någon. Men hur högt smäller -bilförsäkring (helår), nya vinterdäck och styrleder till bilen?
Sur skitmånad med andra ord...

Nu är det inköpsstopp och i samma andemening som jag skriver det kan jag inte låta bli att småle. Har aldrig lyckats med det och kommer förmodligen inte att lyckas nu heller. Men det går ingen nöd på denna knubbsäl. Ser jag tillbaka på åren som ensamstående mamma som ändå har försökt att leva och må väl (har jag definitivt gjort), så lever jag under strålande förhållanden. Allt ordnar sig och än så länge har jag varken drabbats av jordbävning, översvämning eller svält.

Har två färska trisslotter i plånboken och så länge de inte är skrapade så är jag en potentiell miljonär - så det så!

Ha en underbar kväll, nu ska jag gå och skrapa mina lotter och fira! För avsett hur det går så har jag för närvarande världens bästa liv!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback