Fortfarande ryggläge

Fortfarande sängliggande och mår uselt.
Jag hatar att vara sjuk och jag hatar att vara sjuk OCH vuxen!

Har fortfarande inte känt av någon knorr eller tryne så jag tror inte det är svinis som har satt klövarna i mig.
Som tur är tar min älskling hand om mig och hunden på bästa sätt och det är en underbar känsla. Jag älskar att bli omhändertagen och alldeles särskilt mycket när jag är sjuk. Fråga min mamma - hon vet...
Syrran var en mycket bättre unge som sjuk, hon ville bara sova och vara ifred. Jag ville också sova - men mamma fick gärna sitta och badda min panna, och prata med mig under tiden, hela tiden...

Lite godis hör också till när man är sjuk och glass....
Kuckelimuck-medicin kallar vi det och det gör underverk!

Nu ska jag sova en stund till och invänta min egen doktor.

Kram kram och krya på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback