Strukturerade skavanker

Nu är jag frisk förutom en kladdig hosta som främst gör sig påmind under nattetid. Skönt för nu börjar hjärnan fungera igen och mina vanliga djupa funderingar har åter vaknat till liv. Kom på något genialt i veckan som jag gärna delar med mig av.

Om du har en extremt stor röv. Skaffa dig då en kille som tidigare varit tillsammans med en tjej som hade en ännu större röv!  Detta kommer att medföra att han tycker att din röv är den mest gulligaste och minsta ända han har lagt vantarna på!

Likadant om du ligger inne med jordens hängpattar. Bli tilllsammans med mannen som tidigare hade bruden med värsta taxöronen. Ditt bollhav kommer att göra honom lyrisk!

Samma sak kan göras med de flesta skavanker, glest mellan tänderna, fotsvett, bristningar på mage och lår, mjäll, acne etc. Fiffigt va!

Just nu är jag inne i ett härligt stim. Allt, precis allt, i min tillvaro känns strukturerat, planerat och det liksom bara flyter på...Vet att detta oftast är ett stadie som är ytterst kortvarigt så därför njuter jag i fulla drag. Jag fokuserar på saker som sedan betas av fokuserat och målinriktat. Det jag för tillfället inte har på min prioritetesordning ser jag inte ens eller åtminstone får de bara lite hastigt "flasha" förbi.

När detta underbara tillstånd har lagt sig vet jag precis hur det kommer att bli.
Det börjar redan i ottan när rullgardinen dras upp och jag kallt konstaterar att mina fönsterrutor ser nerspydda ut och att jag knappt ser ut. Fortsätter sedan med färden in till badrummet via matsalen och där ser jag berget av flera veckors stryktvätt som ilsket tornar upp sig.

Badrummet som är luddigt och fint efter idogt användande av tumlaren samt de traditionella tandkrämsfläckarna i handfatet och på spegeln. Vidare går sedan färden till köket och de smutsiga vita skåpsluckorna. Lite smörkladd på kylskåpshyllan och en överfull soppåse. I detta läget är nu stressnivån uppe i topp och klockan är förmodligen inte mer än 07.00!

Men just nu är det coooooolt, jag har koll på läget och berget med stryktvätt, mitt luddiga badrum och fläckade kök är inte med på min prioriteringslista ännu. Således får det "flasha! förbi och jag fortsätter njuta av mitt strukturerade och välplanerade liv!

Ha en fin söndag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback