Tår är bra

Nu har jag legat sjuk i sex hela dagar!!! Fatta hur tråkigt det är!!!
Även om man duschar (hmmm, dagens understatement) så känner man sig ofräsch. Håret med en fin grå utväxt som ligger slickat på ena sidan skallen för att på nästa stå ut som om man lekt med fingrarna i vägguttaget. Nej, det har jag faktiskt inte gjort. (Ja, klart jag har varit sugen på att testa).
Därbak är liksom själva huvudsvålen helt blottad då håret valt att lägga sig i någon konstig virvel. Här snackar vi INTE knullrufs!

Jag måste vara den enda i världshistorien som lyckats gå upp ett halvkilo när man legat sjuk och tro det eller ej, den här gången har jag faktiskt inte varit speciellt sugen på varken mat eller godis!!!!
Det som räddat mig många gånger under denna veckan när allt har känts eländigt har varit mina tånaglar. De lyser så härligt röda och det är dom som har fått mig att känna ett hopp om livet igen. Vilken sabla tur att jag tog fotbad och gullade till de små tuffsinuffsingarna innan jag blev sjuk. Tänkt vad lite kan göra mycket.

Det ska man ha med sig - att lite kan göra mycket. Det tar inte så många sekunder att skicka det där uppmuntrande mailet eller sms:et. En liten önskan om en trevlig helg eller sjutton sms om dagen till sin älskling där man absolut inte vill någonting - bara liksom finnas till eller nåt!
Jag får många sms så jag känner mig lyckligt lottad och jag vill inte ha fler!!! Så inga sms-bombningar tack.

Nu står pingsten för dörren (vilket jävla töntigt uttryck) och med den många par som ingår det heliga ståndet. Själv brukar jag bestiga det heliga ståndet och ser fram emot att återuppta min hobby när jag blir frisk.
Önskar iallafall fint väder till alla brudpar denna helgen och såklart lycka och välgång. Shit, vilka fina ord jag kan.

Trevlig helg även till alla ni som lever i synd och inte har ingått det heliga ståndet. Även ni som bestiger det kan ha en trevlig helg samt alla andra som helt enkelt gillar löööööööööööööööööööööv ( = love).

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback