Vårstress eller vad är det som händer?

Känner mig jagad och om jag ska försöka förklara känslan så är den ungefär såhär:

-Tänk dig själv en liten djävul (typ han i Ballar av stål) som jagar dig med eldgaffeln i arslet, hela tiden. Så fort du försöker sätta dig eller slå av på takten så är han där och petar.

- En stor gymnastikhall (typ en Baracudahall om ni nu vet vad det är. Luktar jävligt illa i sådana). Där inne har det samlats ungefär 35000 ungar i pubertetsålder (pojkar) som brölar konstant hela tiden. Du är inlåst och kommer inte ut. En viss form av stress infinner sig vill jag lova.

- Magras på gång och jag står i kassan på ICA med jättevagnen laddad med varor och jag är nummer 7 i kön...En viss form av stress kan infinna sig...

- När jag ska gå någonstans så glömmer jag vart jag är på väg och varför. Mycket stressande och tidskrävande.


Händelser ur mitt liv denna veckan:

- Sen på morgonen, äntligen snart på väg till jobb. Ska bara måla ögonfransarna en sista gång. Fastnar med en kladdig mascaraborste i mitt nystylade hår. När jag ska lirka loss den faller den rakt ner på min vita rena skjorta.
Jag är sen, har inga fler vita skjortor på lut och jag är seeeeeeeeeeeeeeeeen. Stressigt.

- Kundmöte, jag är sen. Ätit choklad i bilen (mens), chokladen har smält precis mitt fram på skjortan. 8 mil hem - inte en chans att kunna byta. Stressande...

Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter att - stressa...
Börjar ändå kännas ganska behagligt, börjar bli van. Eller så börjar jag bli sinnesjuk....

God natt mina vänner. Nu ska vi knoppa in till framåt 04.00 - då måste jag vakna och lösa alla värdsproblem. Lite stressande - ja!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback