PMS

En riktig "rövhålsdag".
Tappar allt som jag kan tappa, kör fel - andra bilister tutar på mig och jag vet att dom väser "kärringjävel", såklart fortfarande alldeles för tjock, får svid i lungorna när jag "powerwalkar" med hunden. Vilket skitord, vadå "powerwalkar", hur lätt är det när det är is, is, is, jävla is!!!!

Varför i hela fridens namn ska man behöva ha mens???? Inte en endaste unge har jag tänkt skaffa till, snälla låt mig slippa denna hormonellla berg och dalbana som förstör mitt liv varenda månad. Jag skulle allt bra gärna vilja ha tag på idioten som uppfann PMS-störningar...
Då skulle han ( se, jag till och med förutsätter att det är en han, förmodligen på grund av jävlighetens karaktär), få se på fan rent ut sagt.

Grrrr, jag tror jag måste ta mig ett glas vin och försöka få en något vänligare inställning till tillvaron...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback