Kvalster, ett dammigt problem

Funkar nu ganska bra med att lösa världsproblemen runt 04.00. Har ännu inte börjat dela upp problemen i världsdelar utan jag försöker greppa så att säga hela världen på en gång. Allt för maximal utdelning - stress och den underbara känslan av att inte räcka till.

Verkar det normalt att efter sänggåendet, precis när man ska släcka sänglampan, upptäcka att det är jävligt dammigt på sänggaveln, att i det läget, kliva ur sängen, hämta en fuktad trasa och börja damma?
Tja, inte vet jag men jag gjorde det iallafall. Tillbaka i sängen, släckte fort som fan innan jag upptäckte mer damm, för det vet jag att det finns. I dammet finns det också döda hudceller och döda hudceller vill man inte se uppförstorade. Det finns också kvalster, i sängen, på näsan - ja tamej fan överallt.

Detta är ett exempel på en form av katastroftankar som kan drabba en stressad person som verkligen vill plåga sig själv till den yttersta gränsen. Vem fan ligger och funderar på kvalsterna på näsan?
I vanliga fall, när jag är en normalt störd person brukar mina tankar vanligtvis mer röra sig om vad som kan finnas inuti min näsa...

Nej, nu ska jag gå och lägga mig bredvid min älskling som är på besök. Han verkar inte heller riktigt klok för han läser Damernas Värld! Ja, herregud, hur ska detta sluta?

Godnatt och kram, en ny härlig natt ligger framför mig. Undrar om jag ska busa till det lite och strunta i nässprayen också? Att vakna med en kruttorr mun gör att man inte tänker på kvalster iallafall...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback