Nyårsafton

Nyårsaftonen firades på hotellet och det fattades inget! Visserligen finns det mycket att önska beträffande vinerna och det vita vinet var kanske i det sötaste laget men som tur är smakar GT fantastiskt bra även i Indien. Hela poolträdgården smyckades med tyger, ljuspelare och belysning. Har nog aldrig sett så mycket mat på en och samma gång i mitt liv. Fantasifullt och festligt framdukat och hela tiden fräscht.

Vid tolvslaget samlades alla gäster på scenen och på taket på hotellets huvudbyggnad drog jordens fyrverkeri igång prick klockan 24.00. Sedan var det klackarna i taket! Serveringspersonal, kockar och gäster i en skön blandning studsade runt och bara var lyckliga, småfulla, helfulla, pårökta eller helt enkelt bara totalt crazy!
En magisk kväll som jag inte glömmer i första taget.









Kanske var det ändå efter denna kvällen som magen började bete sig - väldigt mycket...
Nyårsdagen tillbringades iallafall inte långt från hotellrummet vill jag lova....

Fortsättning följer...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ett bröd bakat som en krokodil har jag alltid drömt om......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback