En försmak

Hjälp vad tiden går! Önskar alla en god fortsättning på 2010.
Min resa var helt fantastisk och jag lovar att dela med mig av lite bilder så snart jag hinner ladda ner, hit och dit och allt man måste göra. Något teknikmonster är jag då verkligen inte...


Vårt strandhak där vi nästan varje dag camperade på varsin solsäng. Kalla öl, bra mat och långa promenader på nästan öde stränder. Jag vill tillbaka...


Vår "granne" på vägen ner till stranden. Lite annorlunda boendestandard om man säger så...


På väg på en av många strandpromenader. Ingen rusningstrafik direkt...
OBS! Det är inte jag på bilden, jag har svarta badbyxor...

Den lilla "lådan" i bakrunden är en toalett. Ingen spolfunktion och inget papper. Mycket kul när magen verkligen funkar - mest hela tiden....
Hurra för indiska apotek, Immodeum - släng dig i väggen.

Kommer mera men nu måsta jag rusa på lunchmöte!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback