Torsdagen hela dagen

Här kommer en torsdagslista som suger....
- Börjar bli förkyld, att nysa i intervaller om 5 prosit per gång är jobbigt. Lägg därtill efterföljande snytningar med svidande näsa som extra skitbonus.
- Fetare än någonsin. Har slagit viktrekord, all time high. Hur fan kan man vara så korkad?
- Bilen är så skitig att jag knappt ser ut genom sidorutorna. Visst jag vet att man ska kolla framåt när man kör men ibland kan det vara bra att kunna titta åt sidorna också.
- Hunden fäller något vansinnigt och min soffa är alldeles hårig, likaså mina mattor.

Bra saker i dag...
- Vi har haft mungotorsdag på jobbet. Vi pratar lite fubbigt och beter oss som om vi kommer från en annan del av Jönköping.
- Min älskling kom idag och det innebär att det är varmt och skönt i sängen.
- Fick ett ryck och rensade i en garderob. Även medicinskåpet fick sig en omgång. Vad konstigt att just jag hade en massa laxermedel i skåpet...
- Ja och så det som egentligen är viktigast av allt - livet känns på det stora hela väldigt harmoniskt.

Kram kram



Kommentarer
Postat av: sandra, salle balle

fniss***

2010-02-23 @ 20:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback