Fryser...

Jag vill har vår nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Är vansinnigt trött på att frysa. Om man ändå hade blivit smalare av att frysa så hade det väl gått an, men jag bara sväller ju!

Bilen är skitig, alla stövlar är svinhala, pälsen har spruckit och behöver lagas och jag kan inte ha långkalsonger på mig inomhus. Jag kan ju för fan inte ens klämma in mig i ett par långbyxor. Det är något konstigt som väller över byxlinningen när jag försöker åla mig i. Jag ser ut som en färdiggräddad jättemuffins. Undrar om jag någonsin kommer att se ut som en finsk pinne?

Var i Göteborg i helgen och shoppade lite grann. Ett par skor för 1400:- som man ändå är tvungen att lämna in för att halvsula! Vad är det för jubelidiot som inte fattar att det är ganska bra att göra det med ett par skor/boots som ska användas under vinter/vårsäsongen?
Jag har den månatliga regleringen på gång, så just dessa dagar är jag mest omgiven av idioter faktiskt. Min bitchfaktor är groteskt hög just nu...

Som om det inte räcker så har det förbannade OS dragit igång också...
Och med det alla satans spekuleringar om alla guldchanser svenskarna har, och så vet man att det blir platt fall i slutändan. Håll truten och låt svenskarna får tävla utan en massa gubbtryck så kanske det blir bra resultat.
Enda fördelen med OS är att jag har fri tillgång till kli på valfri del av kroppen - det är bara så grymt bra!
Ikväll tror jag att jag väljer lite ryggkli...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback