I-landsproblem en onsdag

Här kommer en lista på mina I-landsproblem för dagen:

1) Är det verkligen meningen att man ska behöva raka låren också? Räcker det inte med underbenen, runt hobbyrummet och armhålorna?

2) Det är inte kul att ha sitt gråa hår på utväxt. Ser ut som en grävling utan svarta stripes.

3) Idag ska jag gå till optikern. Fick därför lägga dyrbar semestertid på en ordentlig ansning även av ögonbrynen. Tror optikern skiter i att jag rakade benen.

4) Även idag en "bad hair day".

5) Hunden fäller och det är päls precis över allt. Tror att hunden massproducerar för att jävlas med mig.

6) I eftermiddag ska jag plocka kantareller. Är redan nu skiträdd för ormar och alla, precis alla insekter som jag vet väntar på just mig.

7) Har indianer i vassen och om någon jävlas med mig i mataffären, på vägen dit eller hem, kommer de att åka på en propp.


I övrigt mår jag kanonfint och är riktigt odrägligt nöjd med mitt liv.

Ha en underbar dag!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hm nummer 1 har jag verkligen med funderat på.... jag skiter i det för tillfället... men det skulle verkligen behövas... suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback